Miss Mustache
Februari 2013
Friday 1 February 2013 | 06:38 | 0 comments


Assalamualaikum





Alhamdulillah, sekarang dah masuk bulan 2. terasa macam masa berlalu agak cepat pun ada, heheh. but anyway, so far so good lah. aku harap sangat yang tahun ni aku dapat enjoy and appreciate sepuasnya apa yang ada. without no complaining or worrying. 

Yela, sekarang kan aku dah masuk form 4. jadi aku nak gunakan la masa yang ada ni sebaiknya, sebab tahun depan nak spm dah. pastu, habis sekolah, kan. memang lah mungkin ada di antara kita semua yang nak cepat-cepat habis sekolah kan, but the reality is, bila dah habis sekolah, mesti kita rasa bosan. macam apa yang senoir aku cakap la. 

Cikgu-cikgu form 4 memang semua baik-baik and peramah belaka. subjek-subjek form 4 ni nak kata memang susah lah jugak. serabut badaiii otak aku nak paham sesuatu topik tu. lagi-lagi addmath. addmath! seriously, aku paham sikit je kot addmath ni. hmm, aku harap cepat-cepatlah sikit tuisyen addmath ni, aku tak boleh a camni, makin dibiarkan makin aku tak paham.

Tempat duduk? tempat duduk okay je, alhamdulillah la. I'm sitting beside my bestfriend. no seriously, setiap kali sekolah je mesti aku amik kira benda-benda macam ni ; tempat duduk, cikgu, subjek-subjek yang kena belajar, beg, baju sekolah, segala bendalah aku amik kesah. seriously. 

One more thing I've learned that, tak semua benda akan still remain yang sama je. (eh betul ke BI aku ni? apa-apalah) kadang-kadang kita ingat orang yang ada kat sekeliling kita ni akan tetap berada kat sisi kita. no man, you're wrong. tak semua benda akan kekal sama. sampai masa, kalau ditakdirkan benda tu akan berubah, so dia tetap akan berubah. apa-apalah aku ni, aku pun tak paham sangat apa yang aku tengah cakap sekarang ni. 

K la, in sya Allah kita jumpa lagi. 
Thanks for reading this entry.
Assalamualaikum. Peace no war.



Older Post | Newer Post
Holaaaaa


FollowDashboard

Good things take time. But incredible things happen in a blink of an eye.

Let's Talk

Shout Here!

It takes two to whisper quietly.

Song





Credit

✿Template: Alis Sarah
✿Background :Little Miss
✿Header Doodle: Mis0Pink
✿Chalk Brush: Mish Apple
<>

Navigations

About
Links
Entries